In urma unei intrebari « cat timp se face o cura de oua in lamaie ? « mi-am dat seama ca trebuie musai sa scriu o completare . De ce ?

Pentru ca niciodata nu am fost de acord si nu cred in aplicarea unui singur pas dintr-o anumita terapie. Cred in functionarea sinergica a  mai multor terapii aplicate simultane sau intr-o perioada definite de timp. Mai ales, daca s-a intamplat un accident grav sau omul are mai multe boli diagnosticate din cauza varstei sau a unui stil de viata defectuos de cand era copil.

De aceea trebuie sa amintesc mai multe terapii pentru o absorbtie a calciului sanatoasa.Calciul se poate depune pe diferite tesuturi si nu vrem asta, de aceea am spus despre o absorbtie sanatoasa a calciului.

Menopauza

Se stie ca dupa menopauza, pentru ca secretia de estrogeni inceteaza, se reduce activitatea osteoblastelor si calciul nu se mai absoarbe in oase. Apare osteoporoza si implicit fracturi osoase. Putem suplimenta alimentatia cu plante si alimente ce contin substante asemanatoare estreogenului : soia, chimen, marar, lucerna, salvie, frunze zmeur.

Dezechilibrul mineralelor : fosfor, calciu, magneziu.

Este foarte important echilibrul acestor minerale.

Daca calciul din suplimente este ingerat in cantitati mari, atunci organismul elimina fosforul. Carentele de magneziu pot da oboseala, carcei, tremur pleoape si muschi, palpitatii cardiace, hipertensiune arteriala, diaree, pierdere calciu.

Ai observat ca nu am scris despre suplimentele de sinteza pentru ca acestea nu sunt o solutie. Daca iei o fiola de calciu atunci candi iti e rau sau tii o cura de calciu lactic nu inseamna ca ai scapat de hipocalcemie. Mi se pare o carpaceala grosiera, sa iei numai aceste suplimente de vitamine si minerale fara sa te ocupi in totalitate de toate afectiunile organelor care au o legatura stransa intre ele. Sa-l lasam pe Creatorul nostru sa ne vindece, sa regleze tot dezechilibrul, prin alimente naturale intregi.

Deci mi se pare mai corect sa ne folosim de un aliment, de o planta sau orice supliment intreg, pentru ca asa acestea actioneaza sinergic.

Papadia este bogata in calciu si magneziu. Se poate pune in salata sau se poate folosi sub forma de suc.

Vitamina D faciliteaza absorbtia calciului in intestin si depozitarea lui in oase.

Calciul intervine si in metabolismul fierului. Anemia si lipsa de calciu raspund foarte bine la tratament cu orz verde. 1 lingura pulbere verde la 1 litru de apa.

Lucerna este bogata in calciu. Lucerna personal inca nu am folosit, dar am simtit binecuvantarea orzului verde chiar si la primul pahar.

Alte surse de calciu : semintele chia, seminte susan, soia, migdale, nuci, fulgi ovaz, hrisca, mei, gulie, orez brun.

Surse bogate in magneziu : seminte floarea soarelui, mei, spanac, banane, legume verzi, grau incoltit, avocado.

Graul incoltit este un aliment medicament, ieftin si usor de facut.

Vitamina E favorizeaza asimilarea calciului si fosforului.Surse : fructe oleaginoase, cereale incoltite, uleiuri vegetale, broccoli.

Coada calului contine silicati care ajuta la formare de calciu in ficat.

Gentiana ajuta la asimilarea calciului si magneziului si deasemenea combate anemia feripriva.

De obicei aceste pulberi(rasnite fin) se tin sublingual 10 minute.

Foarte important sa se urmareasca digestia. Fara intestine sanatoase si un ficat care functioneaza la capacitatea normala vom avea in general deficit de vitamine si minerale chiar daca luam o multime de suplimente.

O reteta bogata in calciu ar fi :

-cateva painici uscate din grau incoltit

-o pasta facuta din seminte de susan, floarea soarelui, stevia rebaudiana(indulcitor care regleaza glicemia), 1 lingura suc lamiae. Se poate pune si scortisoara si putina pulbere de roscove.

Se intinde pasta pe painicile de grau incoltit. Sau pe paine prajita integrala, sau in amestec cu diverse cereale si fructe proaspete.

Aici intervine creativitatea fiecaruia, avand satisfactia conceperii unei retete noi originale J.

Vreau sa mai amintesc combinatiile de suc ale lui Norman W Walker folosite in decalcifiera oaselor si dintilor.

  1. Morcovi cu spanac
  2. Morcovi,papadie si napi
  3. Morcovi, salata verde, spanac
  4. Morcovi, papadie, salata verde

 Este foarte importanta achizitionarea unui storcator de legume, fructe, ierburi. Este o investitie pentru sanatatea ta

Te astept cu completari(ce anume a functionat la tine) sau cu o reteta originala sau nu pe care ati facut-o in week-end.

Rupe lantul amanarilor, roaga-te pentru putere si intelepciune, treci la actiune si vei avea o stare de bine din toate punctele de vedere.

 

 

 

Categories: Terapii eficiente

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Popular Posts

Mic dejun-alternativ

  Aceste alternative au plecat de la o problema pe care ...

Investitii mici, ben

  Ti-am povestit cum incercam sa aflu ce boala ma secatuia ...

IARBA VERDE...DE ACA

  Nu vreau sa repet ceea ce multi promotori ai sanatatii ...

Ti-a furat un hot di

Voi incepe pentru tine si o serie de articole despre ...

Am pofta de ceva dul

  Va suna cunoscut expresia? Ma gandesc ca, da. Problema cu dulciurile ...